VISSTE NI ATT..

Jag är så sjukt sugen på att leka med en liten katt?

Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska rymma till en parkbänk i Vendig (ensam, eller med Opus) efter studenten?

Jag nog inte riktigt borde sitta här nu, för jag måste studera häcken av mig idag, imorgon, dagen efter det och under hela långhelgen (yeeeäh, like that's gonna happen!)?

Jag borde ut och springa/göra situps/hoppa hopprep/göra knäböj tills min kropp, och mitt psyke domnar till en liten meningslös hög på toagolvet?

Jag är blekare än en negers handflata över hela kroppen och att det inte alls är fint? Inte alls?

Jag skulle vilja vara mörkhyad och len?

Ovanstående betyder att jag har snustorra händer och fötter och lite torrt på hakan?

Jag tänker aldrig skaffa barn? Om det innebär att jag blir fast i en liten etta i en förort till Borås, med uppsvälld diarré-mage, för tight nätlinne, flötigt hår och en karl som luktar gamla chips och fiser som soundtrack till vårt sorgliga liv?

Jag nog aldrig aldrig aldrig vågar gå ut och gå ensam, inte ens med fyra rottweilar och en noshörning? (plus en slägga, ett pepparspray och en pistol?)

Jag aldrig kommer sluta ha Robert Pattinson som onaniobjekt?

Jag skulle ge en miljon kronor för en lya i gamla stan med Robert Pattinson i den? Nej, make that three millions.

Jag är sånt matvrak att jag ibland längtar till jag är ensam hemma så jag kan ta av mig byxorna och tralla runt i trosor och äta gamla rester och smörgåsar med alldeles för mycket majonäs på?



Jag är trött och jag gör allt för att inte plugga..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0