KLADDKAKA!?

..
Igår var det ju kanelbullens dag - aka en dag då man får äta onyttiga saker helt helt helt utan second thoughts. Men idag då? Idag är det ju en vanlig dag, helt oberörd av äta-gott-dagen igår, lite som dagen efter julafton - lugnet efter stormen. Men jag, som faktiskt inte käkade någon bulle igår (wtf, why not!?), borde ju kunna skjuta fram gårdagen till idag lite smidigt. Och kanske byta ut kanelbulle mot kladdkaka? Jag menar om jag ändå gör mina egna regler kan jag ju byta ut själva the main thing mot något jag tycker är godare. Right?
Ska nog ställa mig och vispa ihop en smet. Och som vanligt gör jag liiiiite mer så jag kan käka några extra slickepott-drag.
I löv being arbetslös - man får så mycket tid att tänka på banala, oviktiga saker då. Nahaajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0