MEN ÄNTLIGEN!

..
Äntligen, äntligen, äääntligen har jag kunna skaffa mig den där satans snygga nit-biker-jackan från GT! Ni vet den som tog slut i affärerna på typ två dagar? Well, nu är den beställd från deras hemsida, och yeah! Och vadå att folk köpte den i somras? Jag tycker trots det och massuppvisning på bloggar, att den är lika snygg fortfarande! Så, göööött.
..
Har förresten officiellt hoppat av kursen i Göteborg idag. What a quitter va? Äh. Den passade helt enkelt inte.
Och för att fira arbetslösheten sitter jag och äter tårta från kalaset igår. Daim. Hur herrans god som helst! Och sen blir det en sväng till lager med mamma och moster från Sthlm. Tror jag hoppar av hos pappa på vägen hem, i staden under månen. Yes. Det gör jag.
Later alligator
..
On its way!!

GinaT och Hannamw

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0