SEG-INTERNET

..
Fy i fan vad segt mitt internet är, helt bananas. Går inte gå in på några sidor knappt, blogg.se tog fem år att ladda klart när jag skulle logga in och facebook klamrar sig halvdant fast vid normalt tempo. Trist.
Är dock på rätt bra humör, tack vare mättnad efter gulaschsoppa och kladdkaka hos pappa. Och jag har ordnat "praktikplats",-  ska hjälpa till hos virrväderna Camilla och Anna när det behövs, så nu kan jag fylla dagarna med något annat än facebook och dyra fikor. Så ja, lite nöjd med kvällen är jag allt.
..
Nu ska jag plocka fram nån kärlekrulle tror jag, känner mig på sånt humör. Typ Moulin Rouge, Pretty Woman, Dirty dancing, Grease eller nån annan klassiker.. oh, vilken girlygirl jag är - men jag älskar sådana filmer, och jag ville gifta mig med Richard Gere när jag var liten. Aah..
..
Natti, natti

Kommentarer
Postat av: Emma

Ebbus! Pratade faktiskt med Camilla för ett par veckor sedan och hon sa att jag gärna fick hjälpa till om jag ville och hade tid över :) Ska vi hjälpas åt ihop någon gång? Vore ju kul! Puss

2009-10-12 @ 23:33:14
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0