11 SEPT

..
Ja just det ja, det är elfte september idag. The day.
Men känns lite som jag mer tänker på om hela rabaldret var en konspiration, sammanställt av Bush himself, än på offren. Men hallå, det är ju samhällslelevs-blodet som rinner genom mig. Och det tackar jag Lars (min samhällslärare på gymnasiet - och favoriten) för..
..
Nu ska jag sätta mig och läsa Aristoteles - om tragedin, oh det lät tungt, och ja det är det, ocoolt nog fattar jag inget. För mig är dom bara ancient gubbar som hade för mycket att säga till om. Fast jag ska nog ge dom en chans innan jag drar några slutsatser, - det hade Lars velat.
..
Later alligator
..
Att hon alltid lyckas den där caroline va? Och Wangs höstkollektionska vi ju inte ens snacka om, ni vet ju alla att den är helt jävla sagolik, kolla skorna och väskan liksom, dock har ju Lindex en snarlik en, - heja lågpriskedjorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0