ÅÅÅÅH

..
Meh åh vad mycket det är jag vill skriva och visa bilder på. Men istället har jag en blogg med löjligt lam uppdatering, minimalt antal bilder - och när det väl är så är dom dåliga och fula, inte alls så jag vill ha dom. Det är trist!
Har tex fyndat en übersnygg tröja på monki idag. Jag ser lite ut som en fladdermus när jag faller ut armarna. Så jävla ballt vavava! Och den kan jag inte visa thanks to my AWESOME computer! not. Men imorgon lovar jag faktiskt en bild, även om den blir ful, så pillar jag med den lite på mammas dator i typ windows bildredigering eller paint. WIIE! Gawd vad (fult)snyggt det kommer bli! Men den ser ut ungefär sisåhär; http://loweo.blogg.se/2009/september/same-same.html#comment - Fin länkning va? suck på min dator.
..
Hörs imorgon darrrlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0