BIBELN OCH SWIFT

..
Känner mig onekligen lite intellektuell när jag sitter och läser stycken ur bibeln och lite Swift. Men jag börjar få ont i huvudet nu. Yay! Det här kommer ju gå lysande om jag inte ens pallar två små texter. Hejdå alla fina 1000sidors-klassiker.
Ska sätta in en enorm kopp oboy i micron nu och sen sätta mig ute på trappan med den och en ciggarett, samtidigt som jag ska intala mig att det här kommer bli bra. Den här kursen kommer vara bra för mig. Jag kommer få ett bredare perspektiv. - Hoppas att det funkar.
Kram

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Älskar din ring! Var köpte du den? :) kram

2009-09-01 @ 23:47:45
URL: http://stephanieharvey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0