FIKA

..
Varit och fikat precis. Gott och mysigt.
..
Borde egentligen plugga, rejält, nu, men istället tänkt jag måla naglarna. Bra va? Inte så. Orkar inte ens titta på planeringen över vad vi ska ha läst till imorgon. - Ger mig huvuddvärk att tänka bara på't. Fy på mig.
Kan ju kompromissa iofs, fick hem nya Cosmo idag och om jag läser två sidor i den och fyra i boken/böckerna vi ska läsa, och varvar sådär, OCH en kopp kaffe med grädde, borde det fungera. Jo men nu fan..
..
Kollade förresten på nya avsnittet av Gossipgirl (alltså, jag hatar verkligen det namnet, donno why), tredje säsongen, och nu känner jag nörd-vibbarna gällande den komma krypande tillbaka, sen dom varit lugna under sommaren. För till skillnad från mitt tycke om namne, så älskar jag själva serien. Så det är riktigt magnifico att den satt igång igen.
..
Slänger in en hyfsat gammal bild, tagen med bad cam. Men lite roligare än bara text iaf.. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0