OIHO


Yes I am alive, men min dator är inte det - och ni vet ju att det är därför bloggen går slögt. Måste lämna in skiten. Men åh - det är så förbannat tråkigt. Vill ju kunna göra iordning bilder och sitta i min säng med en kopp kaffe while doing so. Och det kan jag inte med den här stora bjässen jag sitter vid nu. Jag vill kunna använda min laptop! Fan.  

Är sjuk också, sitter och snorar, nyser och hostar, Petra försäkrade mig om att jag kommer få nare också, på grund av att jag hela tiden gnuggar bort forsen som kommer ur näsan. Mysigt I know.
Så det är mjukiskläder som gäller idag, och honungste. Snart ska jag klicka igång Kvarteret skatan på SVT play också. 

Ha det mys. Puss 

mjukis-ebba. Har dock fått min fina knokk-klocka nu! Så lite glad är jag.



Kommentarer
Postat av: elin

älskar klockan!

2009-09-07 @ 21:27:34
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: viktor

nooo, trodde det var ett par grymma jeans tills ja läste att det var mjuiks, attans ;P



Snyggt var det iaf

2009-09-10 @ 06:58:54
URL: http://viktorkrygaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0