SHEEEAT

..
Vad har jag gett mig in i!? Typ en miljon böcker i kurslitteraturlistan, och jag har ingen aning vad en tredjedel av dom är för några! Gawd, mår lite illa faktiskt. Tre veckor har jag på mig att bestämma mig om kursen verkligen är rätt, och jag lovar att jag inte tänker massakera mitt huvud hur mycket som helst - är det för jobbigt, avregistrerar jag mig och sjunker ner i en stol på arbetsförmedlingen.
Förresten, om inte snälla Amanda som förhoppningsvis har det mesta av litteraturen hade varit villig att låna ut den till mig, hade jag avregistrerat mig det första jag gjorde. - Jag har tyvärr inte en guldtacka under sängen.
..
Nu till något roligare; imorgon drar jag in till Göteborg igen och köper en almanacka! Ha! Nej, det kanske inte var så kul, och det var inte menat så heller. Inget är roligt just nu. Jag saknar arbetslösheten. Suck.
Konstig del i inlägget, I know, men jag är lite ur balans i huvudet i stunden, - att veta att jag måste läsa Syndafloden i bibeln tills på torsdag put me out of balance..
..
Men Nelly styr däremot skutan precis åt rätt håll, fina grejer har dom fått in, tex det här undersköna armbandet -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0