VAD JAG VILL MYCKET JAG

..
Sitter och plirar på mängder av snygga bilder på bl.a. caroline.feber.se (kan inte länka, - 'cause my computer hates me) och Burberrys skokollektion är så snygg att jag skulle kunna hugga av mig högerhanden (HÖGER till och med!) för att dom skulle stå på skrivbordet imorgon bitti när jag vaknar.
Kan såklart inte lägga upp några bilder på dom, men om ni kikar in på carolines blogg så lovar jag er mysiga drömmar i natt. Det kommer jag ha.
..
Imorgon är jag ledig och ska kurera min sjuka kropp med te, filtar och En kärlekshistoria (kollade på den innan, men promise, jag kan se den imorgon igen), Twilight och Astrid Lindgren-filmer (kolossalt underbart att ge sig iväg på nostalgitrippar när man är sjuk). Ska drömma lite också. Ni vet, om The thing jag skrev om igår.
..
Vi hörs godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0