MORMOR

Mormor är cool, det är hon. Hon svär, säger vad hon tycker och skrattar alltid.. Igår var hon lite jävlig:

Ebba: Så, nu är jag färdig, så här ska jag se ut..

Mormor: Vad är det du har där? (referar till spetrströjan som sticker ut under kavajärmarna)

Ebba: Det är en spetströja.

Mormor: Men vad är det här då? (tar tag i den grå tshirten jag har över spetströjan)

Ebba: Det är en tshirt.

Mormor: Men ska du ha den där fula, den täcker ju den fina spetsen!?

Ebba: Den är inte ful.

Mormor:Joho.. (pillar på tshirten)

Ebba: Nej mormor, den är inte ful, du kan inget om mode.

Mormor: Nej precis, vad fan vet jag? (skrattar hjärtligt)

don't you just love her!?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0