SNÖSNÖSNÖ

Jag älskar snö, men inte nu.. nu när den har lämnat träden, när den svettas och naturen ser dyster, naken och kall ut. Tänker bara på våldtäkter, folk som halkar, sorg och korpar, vet inte varför men så är det.
Fredagen gjorde min helg, helt klart! Att jag var sönderbakis igår gör inget, det var en väl värd bakishet. Var i Borås och julhandlade med mamma igår också, när jag var trött, men det var fint. Kallt men fint.
Köpte billiga jeans, och billig jätte - tröja, båda från gina.
Nu håller jag på att ladda alla vänner-säsonger, kärlek! maah.. Så det blir en vänner-kväll. Med kaffe. Mmm..
Hoppas ni haft en finfinfin helg ma darlings.
puss

 Fredagen

 Mamma och Borås

 Veckan som gått, fram tills sent igår kväll

Kommentarer
Postat av: Emma

SVAR:Tack :) Jaa fy fasen, PANIK verkligen!!

2008-12-14 @ 17:03:44
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0