gossigossigossip girl und ich bin sehr patetisk

Jag har blivit en riktigt tönt, helt galen i gg! Se! Jag förkortar det till och med, herregud. Well well, jag gillar det ju. Killarna framförallt, eller killEN. Chuck. Han är sliskigt badboysnygg och jag villhahonomiminsängikvällochföralltid-het. Och JAG VET att det är jävligt sorgligt.. Men jag skiter i det och tänker vara en liten fjortis som dreglar över fantasin och intala mig att jag visst kan få honom..
Men okej okej, jag antar att jag är så upp över öronen eftersom jag inte fått något på länge. Och då får man nöja sig med det lilla. Och då är jag själaglad att gossipgirl förser mig med det!

Min kväll: promenad, sen gossipg.ep11, pepparkakor, glögg och mjukiskläder. Fantastiskt!




ps. Jag MÅSTE skaffa mig en kille..


Kommentarer
Postat av: Snopp-Alma

Jag veeeeet. jag känner mig också patetisk som måste titta på gossip girl och alla snygga mäniskor! OCH så är jag kär i James McAvoy med. sorgligt...

Jag måste meed skaffa en kille

2008-11-24 @ 18:25:49
Postat av: ebba

we are sitting in the same boat my dear friend!!

2008-11-24 @ 20:24:51
Postat av: Emma

ska vi starta en "hitta-den-rätte-klub" och gå ut och leta på fredagar kanskE? haha

2008-11-24 @ 20:30:12
URL: http://emmabredell.blogg.se/
Postat av: ebba

låter som en briljant ide kära emma! hah

2008-11-24 @ 20:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0