Göteborg

Nu har de gått, de små liven petra och simone, och nu sitter jag i min underbara säng, stor som attan.
Tänkte berätta lite om yesterday,
Lämnade skolan 08.05 och återkom till la Limmaredi 22.30. Det var tungt, och det var rätt trist. Åtminstone Vildanden. Den var: usch.. Läskigt långtråkig teater i ett regning och svidande kallt Borås, på en köksstol längst bak och gallskrik på scenen, i två och en halv timme.

Roligaste var en kvart på mässan (yrkesblablabla) innan den blev jobbig, ansträngande och alla säljande elever/lärare från alla skolor drog i en och gav en blåmärken.
Sen var bilresan på gågator med Love underhållande. Resten var skit. Förutom tomat/morotssoppan. Sen var nog allt skit faktiskt. Jaja, depp, I know.

Pics.








och där jag är nu, mitt nyafinarum och min Stora seeng








Kommentarer
Postat av: Alma

Smygfota mig sådär, fyyyyyy

2008-11-16 @ 20:08:51
Postat av: Anonym

ja fy va;)

2008-11-16 @ 23:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0