Hemma igeeeen..

Sitter i en iskall källare och skriver svenska-tal. Jag antar att det måste vara riktigt jävligt, eller inget alls. Och både ihåligt plugg och och kyla, - Guden slog på stort!

Kom hem för en stund sen, är fortfarande mätt sen helgen och kommer vara det i tre veckor till, om mina beräkningar inte misstar sig. Det var fint, och Katrineholm är alldeles för litet men mysigt. Det är en sån varm nostalgi över det.
Mormor och morfar är fortfarande pigga, och jag antar att de kommer leva tills vi haft 120års-jubileum för dem. Herregud, mormor is going really strong, 78 år och inte ens gråhårig. Vad hon än gjort i sitt liv, måste jag göra detsamma. Puma säger jag bara, puma.

Min vecka blir grå, med tyskaprov imorgon, Stal på tisdag, Suppsats på onsdag och jag tror nog inte lärarna gör oss besvikna, vi kan nog räkna med ett prov på 100 sidor till fredag.. AHM, I love my life.


kramkram:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0