Jag vill ha...

En gaypojkvän! Okej, kanske inte gay, men någon som är som en gay. - Minus sminket, dramat och Günter-mustaschen.

Tittade på bonde söker fru innan, och de killar som är tillsammans med gaybonden är så fina. Känsliga, söta, vänliga. Och jag gillar det!
Jag vill inte ha en jävla machotönt utan tårkanaler och commitment issues. Jag vill inte vara nåns lilla fruga och servera öl i högklackat och babydollklänning när han ligger i soffan och mer och mer börjar likna Bert Karlsson. Jag tänker heller inte vara kåt så fort han är - alltså hela tiden, och bli extremt turned on av att han dunkar sin feta dolme mot min kind.

Hellre drama king än macho king..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0