Kväll

Min kväll fylls av mamma, alvedon, polly, criminal minds och bokläsning.
Är en bok ett tvång är den inte bra.. Men. Den här är funkar utmärkt.

Louise Boije af Gennäs, Ingen mänska en ö
"När vi hade älskat ställde sig Christos naken framför mitt akvarium och rökte, och jag satt i sängen och såg på honom bakifrån och tänkte att så här lycklig har jag aldrig varit och kommer aldrig mer att bli och jag ber dig ännu en gång, gud, snälla snälla, jag vet att jag aldrig går i kyrkan och jag vet att jag gör massor av fel hela tiden men jag kan bli bättre , jag lovar, jag ber dig, gud, snälla snälla, låt den inte gå sönder. Låt min lycka få stanna, för nu vet jag vad den är. Nu vet jag vad lyckan är och nu förstår jag inte hur jag någonsin, någonsin mer kommer att kunna leva utan den."







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0