Meh..

Upptäckte just att alla mina bilder jag lagt ut på bloggen utom dom sen Götebrorg och framåt är borta. Trist. Antar att det var för att jag tröttnade att ha så många bilder på min uppladdningssida eller vad jag ska kalla det, och tog bort dem. Kasst. Dem borde finnas kvar på bloggen ändå.

Varit ute i kylan, kroppsvärmd av min pälsjacka på promenad med mamma och broder, hoppade in en snabbis och drack kaffe hos faster. Fint och mysigt. Gillar promenader i mörkret. Det är så stilla.
Men stilla är det inte just nu här hemma, och därför tänkte jag be min bror sänka den ihåliga, jag-ska-döda-dig-med-mitt-hårdrockshår - musiken han lyssnar på som skadar min hjärna och sätta på en film eller kolla på desperate housewives. Lugn kväll blir det. Hoppas ni får det också.

Guten nacht på eder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0