NP, dödspanik och en galen mamma

Nationellt prov 08.05, och jag vaknade halvdöd i svidande panik halv åtta. Min buss går halv åtta. Och jag ville sjunka genom mitt golv, sjuttionio gånger. Fan.
Men jag fixade det, för jag har en underbar faster som slänger på sig kläder och rusar till sin bil och kör mig när jag är i knipa. Mah, jag är lyckligt lottad.

Mamma ringde nyss, hon vill ändra allt, och jag ser verkligen upp till den där kvinnan. Sån vill jag också bli: starkare än Zeus.
Nu flyttar jag in hos mamma, hon in i matsalen, och mitt källarrum blir kontor. Ska bli skönt att komma upp till civilisationen. "Ja vi är ju dagsdjur och vi behöver vårat dagsljus" som mamma säger.

Nu ska jag snart köra lite tror jag, sen gå ut med hunden och sen lägga mig framför tv och sen kanske baka. Och sen ska jag Inte plugga!

kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0