TOMT

... Är det i min skalle. Jag orkar inte fundera över masskonsumtion och hur världens jordbrukssamhällen för tusentals år sedan påverkade landskapet. Det är inte kul. Fan.
Men imorgon är det i alla fall fredag och sen helg. HELG! ahmahgahd! Det är Löjligt hur glad jag blir för två ynka dagar! Antagligen umgås jag i svenljunga the city of smell på lördag med Cissi, eller så blir det borås på kvällen och trädgårn, efter petra och tilda glassat på TIGERLOU-spelning! Jag är en smuuula avundsjuk, även om jag inte är hardcore fan så är deras sångare så förbannat snygg, och jag älskar alltid att se band live. Stämningen, folket, trycket. Mmm.. Nu längtar jag tillbaks till den 25 juli i somras och Kent(/Thåström) på slottskogsvallen i Göteborg. Svettigt och alldeles underbart.

Nu lägger jag läxböckerna i toaletten och roar mig med vänner istället. kramkram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0