Matte är ett fult ord.

Matte är onödigt. Och just nu tycker jag synd om petra. Och snart om mig själv.
Det finns absolut ingen logik i ämnet, och det är bara till för människor som inte har någon social förmåga.
Ledsen alla ni intelligenta assholes, men jag hatar matte. Och bara för att jag gör det kommer jag antagligen gå ur trean utan ett slutbetyg.
Men om jag inte är helt tappad bakom jäkla Titanic, så ska skolan lära oss om saker vi ska ha nytta av i livet, och då har jag en liten fråga: När i helvete ska man ha användning för andragradsfunktioner och x är lika med något som verkar helt omöjligt!? Jag kommer inte att tralla in i en mataffär och be personalen att få X x 33,4 x 0,9 + Y äpplen!
Och ja, jag frågade läraren om detta, när jag i mitt liv kommer ha användning för skiten, och svaret blev att det var bra att ha om jag skulle bli matematiker......... VAD FAN!!?

matte är diskriminering och lärarna är rasister.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0