KILL BILL VOL1

Jag tröttnar aldrig på den filmen. Aldrig. Och nu går den på ettan, vilket är kanalen filmer ska gå på. Ingen reklam - underbart.

Drack ett glas vin till talang innan, sen har det varit lugnt. Inte ens tittat åt några läxböcker idag. Fredag är helg. Punkt slut. Och på helger pluggar man inte. Oftast inte.

Imorgon drar jag till ministaden Borås med min kära mamma. Så efter Kill Bill måste jag dundra i säng, jag kör ju imorgon. Och köra trött är som att köra med någon som petar en på pannan, sjunger i ens öra och visslar genom näsan, grymt irriterande. Kör aldrig trötta.

Ber om ursäkt för mitt djupt osammanhängande och onödiga inlägg. Men jag tror ni förstår. Det är ju fredag (=inga hjärnceller kvar i huvudet).
Godnatt loves

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0