SÖMN

Sömn är en viktig del av en människas liv. Bara så ni vet. Och därför ska jag alldeles strax gå och lägga mig. (Igen) Bara så ni vet.

Sökte till Litteraturvetenskap i Göteborg också. - I'm going to be a kultur-tant when I grow up. Nej(!).
Vet inte om jag har en chans att komma in med mina ytterst blygsamma betyg dock eftersom, tack vare den fina lågkonjukturen, varenda nyutgången student ska ("vill" iaf.) sprätta omkring inne i skolsalar till hösten igen. Men jag hoppas. Litteraturvetenskap och Filmvetenskap låter faktiskt jäkligt intressant. Kanske jag får analysera En kärlekshistoria!? Maha.. (-Eller varför inte Twilight! Yäh!)

Good night little ones



Ska förresten börja med dagens citat här på bloggen.
Premiär:
Av: Den man aldrig tröttnar på - Shakespeare. Ett passande litet citat så här halv tolv den 15 april 2009.

"The uncertain glory of an April day;
Which now shows all the beauty of the sun,
And by and by a cloud takes all away"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0