SOOOOL

Idag är det sol och ökenvarmt! WOÄÄM! Helt underbart. 
Var ju ute igår, fin kväll var det. Och Torpaspelet innan det var också fint. Bra dag. 
Idag blir det kanske kusten eller filmkväll, har inte bestämt mig, men när det är såhär varmt vill jag inget annat än ligga i strandkanten med blöt kropp. Åh. Men vi får se.

Fick hem mitt nelly-halsband idag, och min ring och en ny bh. Har inte fotat dom, men visar en bild på en annan tjej som har ett. Gillar det som tusan. 

Nu sätter jag mig i skuggan. Kram




Kommentarer
Postat av: ifrank

Du har så fin blogg, fortsätter du så här kan du säkert bli veckans blogg som jag har varje lördag :D

2009-08-09 @ 09:33:15
URL: http://ifranks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0