I'M HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME

OH yes I am! Och det känns så jävla skööönt! Även om jag åker tillbaks redan på söndag. Och då mina vänner; då är det allvar. Och shit vad jag är nervös.
Hade halkan idag på morgonen, vilket var nervöst till en början men sen sjukt kul! Slirade och sladdade som en idiot, - snurrade helt okontrollerat fyra varv och hamnade helt av vägen! MAHA - det var kul!

Snart kommer Pettsoni flamsoni - med vin och glada miner ska vi spendera den här fredagskvällen.

ÖHJ, förresten: jag satt bakom självaste Jan Johansen på tågresan hem! Haha, det var väl häftigt!?

Vi hörs sen eller imorgon loverbirds, puss och kram

Janne-boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0