OH, AND ALSO, I'M WRETCHEDLY IN LOVE WITH YOU

Sitter i en komplicerad ställning i min stora röda datorstol och läser Midnight sun.

Hade idrottsprov idag och så var höjdhoppsgurun Stefan Holm och föreläste. Det första - smärta, det andra - underhållande. Han var riktigt bra. Humor, avslappnad, bra på att prata. Trevlig stund.

Imorgon blir det kanske Göteborg, om jag kan fixa bil. Med Petra blir det i så fall, - affärer, godis och hyra film. För att sen på natten vara fyllechaffis (är det inte fantastiskt att JAG kan vara det nu!?) åt faster. Men ja, vi får se hur det bli med Göteborg. Vore trevligt.

Nu ska jag dricka kaffe och fundera över om jag ska ta med mig min vår-monki-jacka eller min vinter-monki-jacka till Polen på söndag(!).. Hmm, ja ibland är det knivigt här i i-landet.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0