12 JANUARI 2009, LIMMARED CITY

Hejsan på er!
Idag har jag varit produktiv, - varit i skolan från åtta till fyra (bara det är värt en applåd), äntligen kunnat hämta min Ramones-tshirt på ICA, ringt körskola utanför Stockholm och kirrat körtid på fredag, och också (nästan) spikat vecka 8 och 9 till förfogande för intensivkurs hos mormor och morfor (utanför Sthlm)!! Vavaviivaa vad jag känner mig duktig! Och väldigt utmattad. Det tar på krafterna att göra saker, antar att lovet satt sina spår.
Jag har även klippt sönder mina acne-jeans ytterligare, synd att det vänstra benen visar trosor och vackra bleka lår, annars hade dom varit perfekta! Men jag får skyla hålet, för jag älskar dom.

Lite bilder med touch av photoscape. Love it! puss på er:*


 credits: ovan: mormors äkta päls, trasiga acne-jeans, MIN RAMONES TSHIRT!
nedan:Min klädstil for today

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt tshirten?

2009-01-12 @ 22:31:18
Postat av: Anonym

SVAR: den är köpt på bubbleroom.se

2009-01-12 @ 23:02:27
Postat av: Anonym

tack :D

2009-01-13 @ 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0