CRIMINAL

Klockan nio börjar Criminal minds, puss puss puss på det!

Tittat på Twilight för hundrade gången precis, nu med mamma.. Är det farligt att gilla en film så mycket? I så fall borde jag vara död, or soon to be.. 
Är i desperat behov av en pojkvän. Jag kan inte hålla på med den här Edward grejen snart längre, det är för jobbigt. Det är ju inte på riktigt för guds skull! AAHHHMMM.. Jag blir galen. Men han är ju fan perfekt.

Tänkte ta mig en kopp kaffe nu, sen blir det duschen innan C.M
sov gott darlings/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig, jag behöver en liten man VERY BAD! och jag är också kär i edwarden, illa..

2009-01-22 @ 20:41:27
Postat av: Emma

det inlägget var från mig! haha

2009-01-23 @ 08:38:57
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0