FREITAG !!

Ohoooääuhhhhaaaääeeh! FREEEDAG! Blir som ett barn på Liseberg när det är fredag, - underbart.

Resten av dagen går åt till att göra absolut inte ett skit, bara äta glass med maränger, choklad och vaniljsocker och titta på tv. Ah just det, mamma kirrar fredagsmys med fetaostsallad, parmaskinka och haloumi också.. 
Och så ska jag i och för sig förbereda mig menalt för turen till Göteborg imorgon också, - Blev inte så jävla pepp när Simone slänger ur sig; Asså, jag har aldrig kört i göteborg, så du får visa mig vägen.. Ja jag kan fan inga regler där! Och jag vet verkligen inte vart allt ligger. 
Lyckligtvis är Love en vänlig människa, och har lånat ut sin GPS till oss. HAHA.. Som om vi fattar den!   

Nu blir det röka av.. (hmm.. humorn är på topp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0