GÖTEBORG ÄR FINT OCH JAG ÄR NÖJD

Blev en mysig resa till Gbg, och jag hittade massa billiga härliga grejer, vilka ni nog får se bilder på imorgon, orkar inte lägga upp nu. Köpte New moon också! Vavavaviiivaa! Jag är överlycklig och söndersugen på att börja läsa den!
Käkade på en mysig krog/restaurant som grädden på moset-  Saftig stek med pommes och bearnaisesås - Stöört mätt och sjukt gott.
 
Funderar på om jag ska orka gå till Wärdshuset, vilket jag nog kommer att bestämma mig för att jag inte gör. Det tar på krafterna att gå upp sex, vara i skolan och sen trängas bland människor och svettig prova kläder i ett för trångt omklädningsrum. Hmm, vi får se.
Sitter just nu och tittar på 'På spåret' med mamma, herr Filip och herr Fredrik är ju med, och det känns som en passande fredagskväll för mig just nu.. Och sen vill jag ju börja läsa New moon också!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0