HELGEN

Hej hej hej! Nu är jag äääääntligen klar med skiten, eller ja, de stora grejerna; alt. medicin och samhäll. Så nu kan jag skriva ett mer givande inlägg än det förra..

Helgen summary;
Jag och Petra drack vin, käkade haloumi och tittade på p3 Guldgalan i lördags när vi vid halv nio bestämde oss för att crasha Tildas filmkväll i Tranemo. Said and done, plingade på hos henne halv tio. Det blev ingen filmkväll, eller mjaa, nästan, spenderades framför en dator/tv med högljud porr och sjuka skrattanfall, fy fan vad porr är KUL! haha. Det är så löjligt och osexigt att det inte går att göra annat än skratta. Gaahd..
Drog hem vid ett och jag la mig och läste Twilight (fy fan vad bra den ÄR!), vilkt jag typ gjorde hela söndagen också, med undantag för att stirra in i datorskärmen och skriva samhäll/alt. medicin då.

Nu tänkte jag ta en cigg och sedan lägga mig i soffan och läsa, hörs later puss


här, en gammal bild från ettan av mig und Pettssoni - my partner in crime:



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0