HINNER MED TVÅ TEST INNAN JAG SKA KRYPA NER MELLAN RENA LAKAN

Alltid varit en sucker för tester..

TEST ETT

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Well eftersom klockan är läggdags och min dag är över, så får jag skriva fem saker som är på listan för imorgon istället;
- Köra trettio mil
- Försöka att inte dö under dessa trettio mil
- Äta på McDonalds
- Träffa mormor och morfar
- Titta på en krass b-film tillammans med all mat mormot lagat


Vad gjorde du för 10 år sedan.
Då levde jag ett oskuldsfullt liv som åttaåring och tyckte jag var snygg utan smink.


Vilka platser har du bott på?
Crashade hos farmor som spädbarn, flyttade till gatan vi bor nu (men ett annat hus), flyttade härifrån, - till landet, sedan till vårt nya hus som vi bor i nu. Krångligt och onödigt.


Fem saker du skulle göra om du blev biljonär?
Först och främst skulle jag ställa mig med sju cigg i munnen och skrika ut över Limmared city att jag är rikast och snyggast i hela världen. Sen skulle jag nog göra massa weird saker som rika gör, bli kokain-missbrukare, supa och äta sushi med Lindsey Lohan och dejta Pete Doherty tills han smyr magsaft över mig. Tror jag skulle åkt i mitt egna flygplan iklädd sarong och två champagne flaskor i vardera händerna, till mitt mansion på Maldiverna också.
Möjligheterna är oändliga.

TEST TVÅ

Vilken mat äter du ofta? 
Mamma är pasta/ris-kvinnan. Och jag orkar inte laga mat så..
 

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av? 
Jag tar bort min egen tallrik, allmänt hyfs, men andras äckel, - no..


Var sitter du helst när du bloggar?
I mitt rum i min röda sköna stol tillsammans med en kaffe.

Köper du ofta Triss?
Nej, jag har aldrig vunnit på skiten och jag gillar inte att lägga pengar på saker som jag vet att jag inte får ut någonting av. Och tro mig, triss är en sån sak.

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Italien, Milano


Vilken TV-kanal tittar du mest på? 
femman tror jag. känner nästan aldrig för att titta på rachel ray (3an), direktsänt från riksdagen(svt), programinformation(svt) eller hem till gården(4an).


Vilket är ditt favorit vin?
Douglas Green, miljövänligt(!) skitgott vin.



Så där ja! Nu har jag stillat mina cravings efter test, haha..
puss och godnatt till raringar



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0