I AM HOME!

Ahmaahgaahd så underbart skönt. En helg av konstant artighet, evigt ätande och regelbundet bortschasande från tvn när det är nyheter, kultur eller sport på tv.. - Alltså hela tiden, tar så in i djävulen på krafterna.
Nu äntligen kan jag ställa mig precis utanför dörren och bolma två ciggaretter utan dåligt samvete,  till mormor och morfar - Jag VET att det är dumt att röka och att jag kommer se ut som ett gult russin om trettio år. Jag vet. - Åh, nu när jag är hemma slipper jag säga den frasen varje gång jag pillar på jackan i hallen.

Men det är mysigt att vara hos dem, de är vänliga, givmilda och förstående (oftast). Men jag undrar bara hur jag ska kunna hålla mig på mattan i två veckor när det är dags v7 och v8 att ta intensivkurs där uppe. Hmm..

Behöver ta igen mig lite, dricka kaffe (kört sammanlagt 60 mil den här helgen..) och röka. Vi hörs sen godingar, har ni gjort något roligt i helgen får ni gärna let me know! pusspuss

massa massa bilder


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0