IDAG

Sitter hemma i en förvriden ställning i min datorstol och vet att mina ben snart kommer domna bort, tänkte alldeles alldeles strax duscha innan båda jag och mina ben sover djupsömn..
Varit med på niornas öppet hus idag, och jag är så innerligt kopiöst jävla glad att det inte är jag som är nia. ÅÅÄÄH. Galet underbart att jag kan räkna månaderna till studenten på EN hand!

Bloggen har strejkat idag, skulle publicera inlägg för tre timmar sen, beklaga mig över min nicole richie - tunna plånbok, över att jag var tvungen (och fortfarande är) att plugga. Och över min sega vaniljlatte som kändes som sockerkräm med vaniljsmak från Waynes. Bläeeh. Men som sagt, bloggen la av. Dåligt.

Nu är jag trött, måste röka, duscha, egentligen skriva en hel rapport om yoga (vilket inte kommer hända) och gaza-konflikt - analys (vilket inte kommer hända) och försöka somna i vettig tid.

Godnatt lullys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0