KAFFE LATTE, PÅ SPÅRET, MAMMA OCH AKILLES

Varit och käkat och nu precis druckit mammas goda latte  (har ont i magen efter allt )och försökt ta kort på den fina månen (vilket inte lyckades by the way). Tittar på På spåret, kul att känna igen sig nångång (Borås var destination)!

Imorgon blir det vackraste Göteborg och bio, ska se Twiliigt, - måste ju se den på bio! Robert Pattinson i överstort format.. Perfeeekt lördagsunderhållning.

Nu snart nån film tror jag, eller läsa Harry Potter, hähä.. Nej men seriös, fan vad bra den är. Läser fyran (tror jag) - Harry Potter och den flammande bägaren, filmen kan ju ta och rulla sig i kattskit, ingenting som boken!

Godnatt pärlor





Mitt försök till att ta kort på månen, - jag skyller på kameran,
(Det är månen som ser ut som en stor spermie)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0