MINNEN

Var med mamma i stallet innan. Känner fortfarande känslan av att hitta min ponny lunkandes i hagen, känner lukten av varm mule, av luften, omgivingen.. Inte så konstigt eftersom jag red från att jag var sex år till för ungefär ett år sen.
Det är en fristad uppe på Berg, vänligt, lugnt och stilla. Jag gillar det skarpt. Även om jag slutade rida, och inte har ångrat mig, så är jag glad över att mamma har sin häst och jag kan följa med när jag känner för det. Men just nu känner jag lite saknad, och nostalgi. Jag kommer alltid älska hästar..

Mammas indianen:







och omgivningen:






Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder ebba :) jag vill med ha en kameraaa

2009-01-06 @ 22:50:50
URL: http://emmabredell.blogg.se/
Postat av: ebba

SVAR: Tack, vad snäll du är:) Jo jag förstår det, hur kul som helst att fota!

2009-01-07 @ 00:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0