SÖNDAGMÅNDAG18/1 19/1 2009

God kväll mina fina läsare. Bloggtorr dag.
Bion igår var helt fantastisk, och Brad var löjligt bra - Och snygg. Eller vacker. Ja.. vacker. Lugn film, med feel-good manus absolut utan att bli löjlig eller förutsägbar. Men den var sorglig, - på ett darrande vackert sätt. Åh.. Jag är så glad att jag åkte.

Idag var det frulle hos pappa, sen skola till fyra och direkt ner till farbror för att vara delaktig i överraskningsfest. 50 år blir han imorgon, och fick fallskärmshoppning av oss närmaste släktingar. Haha.. Skulle hoppat endast om jag blivit lovad 4 miljoner, en bil och jorden runt - resa. Roligast med det hela är för det första att jag ska stå på marken och se på, och för det andra att han ska ha en kamera på huvudet som filmar skiten. Jag ser fram emot den kvällen då vi sitter och vrider oss i skratt framför min stackars farbrors likbleka ansikte på tvn (det är så jag föreställer mig hans ansiktsutryck - dödsångest och vitgrönt ).

Nu precis hemkommen med överfylld magsäck och seg tänkte jag kedjeröka en stund, fylla ipoden och försöka plugga (haha, lögn i helvete). Hörs kanske senare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0