UNDERBAR FREDAG

Godmorgon fina läsare! Jag mår så fruktansvärt bra!! Gårkvällen var helt underbar.. Jag är salig. Åhh..
Jag och Petra satt och rös under typ hela filmen, och sen på väg till korsvägen pratade vi BARA om Edward. Jag är förälskad. Jag är kär. Jag känner mig som en trettonåring. Sånt här händer inte mig, jag blir inte kär i någon på film. Men nu är jag det. Haha, galet. 

Efter filmen gick vi och åt med pappa och Max på en liten mysig fransk restaurang, drack gott vin och åt extremt goda toast med honungsstekt getost. 

Gårdagen var som sagt underbar. Och Twilight är som när man älskar en låt så där helt exremt. Den blir bara bättre och bättre. Sjukt. Jag vill se den igen. 

Puss


Tog en pepsi innan bion, - smutsiga fönster har dom på Bergakungen

 

Restaurangen:




Maten:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0