YAGAGDAGDAGDABADAHAAAM

Vilken vecka. Vilken vecka. Helt galet jävla skitkorvstrött är jag. Ni anar inte. En vecka. En heeeeel vecka på ett millimetertunnt liggunderlag, evigt dunkande i öronen, bad i fiskrens-sjö och milslånga avstång i 30-gradig värme. Men vet ni? Det var sååå bra.

Jag började älska mina och PFs sovstunder i skuggan på en filt efter ett fyra timmars arbetspass, dom torra frukost-mackorna, den obarmhärtiga värmen, och redan från första stund älskade jag MUSIKEN. Det var helt underbart att tralla från scen till scen med en cigg i munnen och lyssna lite avslappnat på olika sångorgasmer.
Jag blev helt kär i First aid kit, dom mååste ni lyssna på. Sen kan jag ju nu stoltsera med att jag sett Depeche Mode live. Det ni. Personal jesus var mega bra. Live är förresten en helt annan sak, lyssnar nästan aldrig på dom hemma, men när basen sliter i en och man överväldigas av musik och folkjubel, blir det ja, en Helt annan sak.

Ni får bilder imorgon tror jag. Just nu måste jag vila. Åh. I min underbart mjuka säng. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0