IMORGON ÅKER JAG TILL ARVIIIIIIKA!

Katzäääm! Imorgon är det dags! Herre min gosh. Ska bli så jäkla kul! Synd bara att kusten resulterade i brännskador.. Stackars smalben. Stackars mage. Dum Ebba. Men skit samma, det är härligt! 
Annars var det brabrabra i Falkenberg, - varmt som en gnus rumpa, avslappnande, mysigt. Precis som det ska vara vid mitt favoritställe på denna jord.  
Värmen håller i sig nästa vecka också förresten, för den som planerar in ytterligare brännskador (typ jag), och uppe i Arvika ska det bli 30(!) grader. DET är najs! hö hö. 
 Nu ska jag alldeles strax sätta upp tältet och kolla så det funkar. Framförallt om jag och PF KAN sätta upp det. Sen maxa min ipod med Arvikamusik, Kent och Håkan (det är sommar så det osar om det), så jag pallar att sätta mig i en bil klockan 06.00 imorgon och åka till Värmland.

Dom här ska vi absolut se på Arvika, klicka och lyssna nu! Tiger Lou, Bob Hund, Depeche Mode, Röyksopp (och Robyn), Fever Ray 

Vi hörs sen, förbered er förresten mentalt på bildbomb när jag kommer hem från Arvika!

Slänger in en bild från Glasets dag, pusshej

Kommentarer
Postat av: kiss hihiiiii

DÄR ÄR JAG, rockwerchter kommer äga arviiiiiiika, BAM

2009-06-29 @ 21:33:22
URL: http://no
Postat av: Anonym

ebba kom hem nu så du kan blogga! :D

2009-07-01 @ 10:41:55
Postat av: ebba

Din gris!! Vad ruuuligt att du kommenterar min blogg. Men iofs så är du ju ALLA mina läsare. Så himla härligt vavavvava!:D

2009-07-07 @ 16:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0