NI VILL ÄNDÅ INTE SE

Lägger nog bara in några stycken, absolut inga oh-I'm-such-a-DARN-good- fotograf bilder ändå. Så skit samma, mina vänner.
Någon dag ska ni däremot få se mina videoklipp på mig, petra och änderna! Wiiee!

p.s. Jag vill ha nya fina sommarkläder. Bara så ni vet. Men inga pengar har jag, och så nyser jag hela tiden. och HEJ arbetslös!

Jag gick klädd VÄLDIGT mycket i mjukisbyxor (yeah), men gjorde ett undantag

random pics från fina bryggan, mina jag-är-i-en-husvagn-själv-i-9-timmar-och-tar-kort-på-mig-själv, kortspel, Karlsborgs fästning, osv.













Kommentarer
Postat av: Adrianna

Hei :) ..hvor er solbrillene (solglasögon) dine fra?

2009-06-19 @ 11:10:22
Postat av: ebba

lindex:)

2009-06-19 @ 23:13:01
URL: http://sajagsagerdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0