LÖRDAG KVÄLL

Blir bara lugn hemmakväll för mig idag, tror jag dragit på mig någon polsk smitta - huvudvärk och trötta ögon. Yes, det måste vara något polskt..

Idag har jag legat framför teven, duschat, rökt, legat framför teven, rökt, varit i Tranemo med mamma, legat framför teven, rökt, tagit kort (nedan) och nu sitter jag här. Just det, druckit två koppar kaffe också. Gud vad jag saknade riktigt hemmabryggt kaffe med mjölk när jag var i Polen. MMM! Underbart.
Nu ska jag gå och titta på "Min stora kärlek" med Jack Black (?) som jag sett fyrahundra gånger ungefär. Hoppas ni får en fortsatt jävligt trevlig lördag. Ta det lugnt, lateeer






Kommentarer
Postat av: Emilia says;

åh var är jeansen köpta? :)

2009-03-08 @ 01:04:38
URL: http://emiliasays.blogg.se/
Postat av: SVAR

dom är köpta på Gina:)

2009-03-08 @ 11:50:51
Postat av: emmy

ååå, vars kommer den beiga jackan ifrån? Skitsnygg!

2009-03-10 @ 16:39:03
Postat av: Anonym

Emmy: Den är från monki! Tack!!

2009-03-10 @ 17:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0