MIN DRÖM

Sitter och lyssnar på den här och sjunger för fulla läktare (verkar jag tro åtminstone..)

Min dröm inatt måste jag berätta om, den var helt crazy, och konstigt nog har jag inte berättat den för hela min klass idag.. hmm, inte likt mig.

Det här är ungefär vad jag minns..
Jag var en marmeladbit med ångest för en man med långt gult skägg med matbitar i. Och sen plötsligt blev jag en liten tolvårig flicka med stor näsa och tre vårtor på vardera king och ett långt kittlande hårstrå på pannan vajandes i vinden på det skepp som jag plötsligt stod på. Där blev jag uppvaktad av en sjöjungru med en kvinnorkropp och Brad Pitts ansikte (jag vet, det kunde väl åtminstone ha varit Robert Pattinsons fejja!?) som jag rådissade genom att (nu är marmeladen tillbaka igen) kasta en klick hallonmarmelad mitt in i hjärtat(!) på honom. Han avled. Direkt.
Sen hoppade jag in till en lång korridor, med en miljon skyhöga dörrar och längst ner i korridoren en liten liten dvärg med för små(!) kläder och en rosa hatt. Han växte och blev en gubbe som ropade efter mig, jag fick våldtäktsmisstankar (om jag vid det tillfället fortfarande var flickan med vårtorna framgår inte..) och jag börjar springa och gestikulera sådär pinsamt som man gör i drömmar - i slow motion.
Sen vaknade jag, eller slutade drömma, vet inte vilket, men mer minns jag inte.


Nu finns det INGET mer jag kan fylla ut tiden med, nu måååste jag plugga. Fan.

Kommentarer
Postat av: carro

Hahahaha då är jag alltså inte ensam om sjuka drömmar ;) Inatt drömde jag att jag köpte ut knark till min bror i form av havrefras :D

2009-05-18 @ 20:02:07
URL: http://carrohelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0