I'M ALIVE!

..
Konstigt nog så är jag det, trots vilt leverne i helgen.
Trägårn var smockfull, bra musik och trots kylan; sköna stunder på "uteplatsen", var på så skitbra humör hela kvällen, och fast att vi trillade in i Borås vid tjugo över nio, kändes det inte som en livstid tills bussen gick hem två. Nahaajs.
Men jag orkade inte blogga igår, låg inne och kollade på The Shining med Alfred, käkade chips och var allmänt mjukbakis. Fint det.
..
Snart ska jag träffa kvinnan som lämnar mig ännu en vecka för Göteborg, och idag håller jag (ni med) tummarna för att tåghelvetet inte är försenat yet again. Förra veckan var det en timme försenat. Härliga kollektivtrafik.
Men så äre, och nu ska jag duscha, äcklig som jag är har jag fortfarande lördagens frisyr på skallen, inte så fresh, men söndagar är liksom äckeldagar och det smittade av på måndagen.
..
Snodde lite bilder från Almas facebook från i lördags, tog inga ma self.
Sanna in the front, Petra shakin it, jag bakom Petra och Tildas hår in the corner.
Hade min nitis på mig

Alma snygg som vanligt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0