KALLT KAFFE

..
Nä just nu är det varmt kaffe som står och ryker bredvid mig, men KENT släpper snart nytt album!! WOOO! Göööött. Äntligen spelningar igen med världens bästa live-band!
..
Kom hem för inte så länge sedan, käkade thai, tog en snabb sväng på lager - jag köpte jackan, och ni får se den imorgon- och körde runt. Mysig dag, i sjukt fint höstväder.
Men nu måste jag faktiskt söka lite jobb.. Arbetsförmedlingsbesök och rapport om mitt arbetssökande do tomorrow.
..
Sa ju bättre bilder på dagens beklädning, så, here you go.
..
Och Tack Natalie för armbandshjälpen!
..

Kommentarer
Postat av: Alma

haha ja men lär du mig posen gör jag ett smycke:P hihi

Jag tänkte faktiskt först göra ett lårsmycke men hade inte tillräckligt bra kedjor och skit för de. Men blev ganska nöjd med handsmycket iaf:)

2009-10-05 @ 21:15:38
URL: http://almaholmen.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

hur funkar det här med arbetsförmedlingen för dig?



Jag tror jag måste skriva in mig där snart tyvärr :/

2009-10-07 @ 13:28:51
Postat av: ebba

Det funkar väl som det funkar. Söker jobb bara.

2009-10-07 @ 13:34:11
URL: http://sajagsagerdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0