NÄRA

..
20 november, eller för vissa superfans 19 november (midnattsvisningen), är det finally dags för New moon att äntra biosalongerna. Ursäkta bonne-tonen men, fy fan vad gött! Tänkte läsa den igen innan jag ser filmen, för att typ komma in i stämningen, vet att det är skitlöjligt att vara så galet såld på en film (eller ja, en historia), men jag kan inte rå för det. Och jag vill inte rå för det. Jag älskar mitt overkliga suktande efter vampyrer, efter en parallell värld, efter ooooh, wait for it... - evig kärlek.
New moon och Breaking dawn är mina favoriter i serien, New moon toppar nog till och med listan. Så ja, jag längtar tills 20 november. Sjukt mycket.
..
Kan inte säga det nog heller, LÄS böckerna om ni gillade Twilight, men gör det på Engelska.
..
Källa




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar också!

2009-10-13 @ 21:33:07
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0