HEPP


Nähepp, det funkar fortf inte att lägga in bilderna på min dator så jag får lägga in dom här på mammas istället - vet inte varför jag gjorde sån möda när man ändå inte ser hur dom nyinköptna kläderna ser ut (mer än ringen då). Men ni får säkert se dom på inom den snaraste framtid.
Nu ska jag gå och laga barn(och min)favoriten klabbmakaroner och köttbullar. Kram










På mig sitter tröja-Gina, tights-Lindex, skor-Tiamo/Scorett, skinnjacka-Mission, och smycken från indiska, nätet och bikbok

Dödskalleringen är från Shock
Tröjan är Zara
Skjortan är Monki


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt snygga grejer. Hur mycket fick du punga ut föt t-shirten från zara och ringeN?



du är grym!



xoxo

2009-09-02 @ 20:51:45
Postat av: ebba

Tackar!

Tishan kostade typ 280 spänn och ringen 129!



tack hörru:)

2009-09-02 @ 21:55:47
URL: http://sajagsagerdet.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillagilla

2009-09-05 @ 22:31:14
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0