MIN DRÖM

..
Idag gjorde jag något som jag aldrig trodde jag skulle genomföra eller ens få en chans. Eller ja, det är ju inte en bergsbestigning, så hold your horses, men lyckas jag - vilket vore helt KOLOSSALT fantastiskt - kommer jag skriva fem inlägg om det! Swear! Men tills dess är det fortfarande bara en dröm.
..
Är fortfarande sjuk så in i bänken och min näsa är helt illröd, - vilket verkligen är skit-osexigt. Men jag måste masa mig iväg till Göteborg imorgon ändå, dels har jag skola och dels har jag lovat Petra skjuts dit och Gustav skjuts hem, och så ska jag försöka byta grupp imorgon, går i B nu men en annan skulle funka bättre, helt enkelt.
..
Vi hörs imorgon gryn - och förresten, jag VET att bloggen är pisstråkig utan pics och shit. Men what can I do?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0