ZUG HEUTE AUCH

..
Transl - tåg idag också. Så sant, så sant. Men idag slipper jag ensam genomgå den där mariga timmen, Petra tar samma tåg.
..
Tar en kaffe nu, och tillsammans med det gör jag en lista i mini-format (bara för att jag segar nu kommer jag behöva springa till stationen sen.. - I know this, yet I continue.) som jag rippade från Sandra.
Humör: Mätt. Eller sken-mätt, bara kaffet som fyllt magen till brädden.
Gjort: Sovit.
Planer: Springa in på ZARA i göteborg och fixa lite thangs
Ser på: En sovande A, eller ja, petar på är nog en mer korrekt beskriving
Lyssnar på: Håkan på löjligt låg volym
Läser: Det HÄR och tyvärr det HÄR
Dricker: Kaffe
Äter: Nada amigo
Sämsta: Att jag måste åka tåg idag, både dit och hem - yay
Bästa: Att jag är ledig imorgon - vetskapen om detta gör lektionen idag så väldigt mycket mindre tung
Önskar mig: En bil! Ofc.
Blogg eller annan kul sajt: Hon är lika duktig som sin faster denna lilla hare - N
..
Well, tur är väl att jag och Petra slipper åka kommunalt på det här viset iaf. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandra

höhö:)

2009-09-23 @ 14:41:40
URL: http://sajohansson.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha jaa det kan ni vara glada för att ni slipper, ser sjukt jobbigt ut på bilden! hur gick det, kom du i tid igår? :)

2009-09-23 @ 16:23:01
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0